بازار مبل ایران کجاست؟

امروز دو تا از پاساژ‌های بزرگ مبلمان در ایران رو معرفی می‌کنیم و با محیط این دوتا پاساژ آشنا می‌شیم. بازار مبل ایران شماره یک و شماره سه. این دو پاساژ در بازار مبل یافت آباد واقع شده که یکی از بزرگترین مراکز خرید مبلمان در تهران هست.

بازارهای مبل ایران یک شهر مجزا در دل تهران هستند که مختص خرید مبلمان و سایر لوازم دکوراسیون اند. در ساخت این پاساژها از طراحی مدرن و امروزی استفاده شده که همین امر موجب می‌شه تا علاوه بر محیط مناسب و شیکی که برای خرید مبل ارائه می‌دهند، از خدمات رفاهی عالی نیز برخوردار باشند.

در این مطلب باهم در این دو مجموعه‌ی بزرگ چرخی می‌زنیم و درباره ویژگی هر کدوم از این مجموعه‌ها صحبت می‌کنیم.

 

بازار مبل ایران کجاست؟

لازم به ذکر است بازار مبل ایران در یافت اباد قرار دارد. این بازار شامل دو مجموعه خرید مجزا به نام‌های بازار مبل شماره ۱ و ۳ است. در این مجموعه، می‌توان به خرید انواع سرویس مبل منزل مانند مبل راحتی، مبل استیل، مبل کلاسیک، مبل تختخواب شو، مبلمان مدرن، سرویس خواب، میز ناهار خوری، آینه و کنسول، ویترین و بوفه، و میز جلومبلی و عسلی اقدام نمود. در ادامه هر یک از این مراکز خرید به صورت مفصل توضیح داده می‌شود.

 

بازار مبل ایران شماره یک

در واقع باید بگوییم که بازار مبل ایران در اصل دو زیر مجموعه دارد که در ساختمان‌هایی مجزا تحت عنوان بازار مبل شماره یک و شماره سه فعالیت می‌کنند. هر دوی این پاساژها  امکانت رفاهی و تنوع محصولات بسیار زیادی دارند که می‌تونیم خریدی خوب و مناسبی داشته باشیم.

 

بازار مبل ایران شماره سه

بازار مبل ایران شماره سه بسیار بزرگتر از شماره یک است. این پاساژ در ۹ طبقه و با داشتن ۶ طبقه واحد تجاری و بیش از ۱۵۰ فروشگاه مبلمان، ناهارخوری، آینه کنسول، پرده و پارچه مبلمان در دو بخش دکوراسیون خانگی و اداری مشغول به فعالیت است.  بیشتر برند‌های معروف ایران در این پاساژ نمایشگاه‌های دائمی دارند.

 

این مجموعه مدرن فضایی به روز و امکانات رفاهی مناسب نظیر آسانسور، پله برقی، رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه، سوپرمارکت، سرویس بهداشتی، اتاق ویژه استعمال دخانیات و پارکینگی با ظرفیت هزار خودرو در سه طبقه داره.

mweb_mobl
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *