میز ناهارخوری سفید، انتخابی شیک و مدرن

در گذشته، میز ناهارخوری اغلب به عنوان وسیله‌ای صرفا برای غذا خوردن مورد استفاده قرار می‌گرفت و به چیدمان، انتخاب رنگ و مدل‌ آن توجه‌ی نمیشد. اما امروزه از میز ناهارخوری به عنوان یک وسیله کاربردی و دکوراتیو یاد می‌کنند. این میز در دکوراسیون سالن پذیرایی و یا آشپرخانه تاثیر چشم گیری داره.

در این بین، میز ناهارخوری سفید یکی از پرطرفدارترین‌ مدل‌هاست که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته. رنگ سفید به خاطر آرامش و روشنایی‌اش، همیشه بین طراحان و خریداران محبوبیت زیادی داشته و به خوبی با اغلب ‌دکوراسیون‌ها سازگاره.

در این مطلب قصد داریم در مورد میز ناهار خوری سفید و ویژگی‌هایش صحبت کنیم. البته که لازمه قبل از خرید میز و صندلی سفید نکاتی رو بدونیم تا خریدی مناسب داشته باشیم. بنابر این یکسری نکات در رابطه با خرید این میز به شما گفته‌ایم تا شما رو در خریدی مطمئن‌تر کمک کنیم. جدای از این، به سبک دکوراسیون و رنگ‌های تطبیق پذیر با میز ناهارخوری سفید هم اشاره خواهیم کرد.

 

کنار ظاهر زیبای میز غذاخوری سفید، کیفیت ساخت هم همیشه مطرح است. بهتره این میز از متریال باکیفیتی مثل چوب، فلز، شیشه و ام‌دی‌اف درجه یک تولید ‌بشه. رنگ سفید باعث میشه تا کثیفی و لکه‌ها راحت دیده بشه و همین موضوع باعث تو تمیزکاری میز تاثیرگذار است. بهتره از متریالی استفاده شده باشه که بشه به راحتی میز رو تمیز کرد.

 

میز ناهارخوری سفید به راحتی با سایر عناصر دکوراسیون مثل مبلمان، پرده، فرش و وسایل دکوری ست میشه و به تنهایی می‌تونه به فضای خونه جلوه زیبا و لوکسی بده. در ادامه مقاله به نکات مهم قبل از خرید میز غذا خوری سفید اشاره خواهیم کرد.

mweb_mobl
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *