هزینه تعویض پارچه مبلی چقدر است؟

هزینه تعویض پارچه مبلی معمولا به صرفه‌تر از خرید مبلمان جدید است. باید گفت رویه کوبی داری دو بخش مجزا است. در بخش اول کلاف مبل با مواد زیر کار پوشیده می‌شود و در مرحله دوم، پارچه مبلی جدید بر روی کاناپه‌ها کشیده می‌شود. این کار زیبایی ظاهری مبلمان رو برمیگردونه.

شخصی که به محیط دکوراسیون وارد میشه، احتمالا قبل از سایر لوازم چشمش به مبلمان بخوره. از این رو نگهداری و رسیدگی به آن از اهمیت بالایی برخورداره. در ادامه مراحل تعویض روکش مبل و هزینه‌های این مسیر رو مرور می‌کنیم.

 عوامل تاثیرگذار بر قیمت تعویض روکش مبل

عوامل زیادی می‌تونه بر قیمت تمام شده تعویض پارچه تاثیر بزاره. مواردی که در برآورد قیمت تاثیرگذاره، تعداد مبلمان، نوع و متراژ پارچه بکار رفته است. برای مثال هزینه تعویض روکش مبل ۷ نفره با قیمت پارچه مبلی ۴ نفره متفاوت می‌باشد.

 

 تعداد مبلمان و متزاژ پارچه مورد نیاز

هر چقدر مبلمان بزرگتر باشه، پارچه بیشتری نیازه و زمان طولانی‌ای برای تعمیر مبل صرف می‌کند. در نتیجه قیمت نهایی کار نیز بالاتر می‌رود. ساختار مبل و اسکلت آن نیز بر این هزینه موثره، چون برخی مبل‌ها ابعاد خاصی دارند و تعویض روکش آنها با دشواری بیشتری همراه می‌باشد.

 

 نوع و کیفیت پارچه

اهمیت کیفیت و نوع پارچه در تعویض رویه مبل بر هیچکس مخفی نیست. یک پارچه مبلی با کیفیت، در افزایش عمر مبلمان تاثیر داره، همچنین به زیبایی و جلوه آن کمک می‌کند. در ادامه به مزایای پارچه با کیفیت اشاره می‌کنیم.

پارچه مبلی با کیفیت بالا در برابر سایش و پارگی مقاومه و سال‌های متوالی برامون ماندگاره. رویه کاناپه‌ها تاثیر زیادی در راحتی ما داره، بنابراین یک پارچه نرم و راحت تجربه نشستن رو بسیار لذت بخش‌تر از قبل می‌کنه. همچنین پارچه باید به راحتی شسته بشه، یک پارچه مبلی مقاوم به حفظ ظاهر مبلمان در برابر لکه‌ها کمک می‌کند.

mweb_mobl
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *